open your eyes.


Asta i-as spune ei. Nu conteaza cine este ,,ea”, poate o buna prietena, poate o amica, poate doar o simpla cunostiinta. Dar oricine ar fi pentru tine,oricine e pentru mine,incerc sa-i deschid ochii,nu vede acum, nu isi da seama ce face. Cateodata poate am enervat-o cu morala mea,poate chiar am facut-o sa se gandeasca la consecintele a ceea ce face si ar trebui  sa-mi cer scuze daca am facut-o sa se simta prost, dar chiar imi pasa. Mi-as dori,cu tarie,sa se schimbe,sa numai calce gresit,dar nu pot face nimic acum,orice as zice nu-si da seama. Dar stiu,o cunosc,odata o sa se gandeasca ce e mai bine de facut,  o sa ma bucur pentru ea. Pana atunci,cu singuranta,chiar daca nu m-ar crede, o accept cu toate schimbarile sale,e un om,toti facem greseli oricat de grave sau neimportante ar fi.

Atat am avut de zis. (P.S: sper ca acest post sa te faca sa te gandesti bine 🙂 )

1 Comment (+add yours?)

  1. Laura
    Sep 19, 2010 @ 14:53:50

    sa isi deschida ochii..
    ochii cu care sa poata vedea cine tine la ea si cine nu

    Reply

Leave a Reply

July 2010
M T W T F S S
« Jun   Aug »
 1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031  
